De Jochemstichting

Donaties

Hoe kunt u helpen

De Jochemstichting bestaat uit vrijwilligers die in hun vrije tijd de katten verzorgen en is afhankelijk van donaties. Wekelijks gaan er kilo's voer, kattengrit en de nodige medicatie doorheen.

Als u ons wilt ondersteunen dan kan dat op de volgende manieren:

Doneren van goederen

We zijn heel erg blij met donaties in de vorm van goederen.  Wasmiddel, allesreiniger, bleek, kattenvoer, kattengrit maar ook handdoeken, fleece kleedjes, dekbedden, mandjes, krabpalen en voerbakjes zijn van harte welkom. Heeft u iets over dan ontvangen we het graag. U kunt het zelf afgeven bij de Jochemstichting of van te voren even bellen als u nog vragen heeft op 0591-551595 . Onze katten zijn er erg blij mee!

Eenmalige donatie

Ook een geldelijke donatie kunnen we goed gebruiken. De stichting krijgt geen subsidie en is daardoor afhankelijk van giften.
U kunt eenmalig een bedrag overmaken op rek nr NL26INGB0004308292

Maandelijkse donatie
Als u ons maandelijks wilt ondersteunen, kan dat ook. We zijn al blij met 2 euro per maand.
Als u ons wilt steunen met een maandelijks vast bedrag dan kunt u dat overmaken op rek nr NL26INGB0004308292
De Jochemstichting heeft de ANBI status, (RSIN 850583652)  wat inhoud dat het voor u en/of uw bedrijf belastingvoordeel kan opleveren als u ons periodiek steunt.

Overige donaties en informatie

De Jochemstichting heeft de  ANBI status, (RSIN 850583652) wat inhoud dat het voor u en/of uw bedrijf belastingvoordeel kan opleveren als u ons periodiek steunt. Heeft u iets voor ogen of verder vragen hoe u ons kunt ondersteunen dan kunt u altijd contact opnemen met ons op
nummer  0591-551595