De Jochemstichting

Onze adoptiekatten

OVER

De katten die u hieronder ziet zijn ter adoptie beschikbaar. Iedere kat is geneutraliseerd, geënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid en getest op kattenaids/leukemie. Voor informatie over onze adoptiekatten kunt u ook altijd bellen of e-mailen.

Wij proberen onze site altijd zo up-to-date mogelijk te houden wat betreft onze nieuwe adoptie katten. Helaas is er niet altijd iemand aanwezig van de stichting waardoor het dus voorkomt dat de website achterloopt op onze facebook pagina. Door de vele reacties via facebook worden de katten gelukkig ook snel uitgeplaatst.

GEPLAATST!

Hallo mensen!                                       16-11-2022

Wij zijn Joe en Stacey, twee zusjes. We wonen ondertussen al langere tijd in de stichting. We zijn als verwilderde kittens gevonden. Ook waren we toen heel ziek, de ontlasting liep ons gewoon weg. Mensen vinden we nu iets minder eng. Ons lekker laten knuffelen doen we nog niet. We zijn dus op zoek naar een blikopener die ons heeeeel veel tijd gunt.

Ben jij degene die met ons wil spelen? En ons wil adopteren?

Bel dan snel naar 0591-551595 en vraag naar Miranda.

Mailen mag ook: info@jochemstichting.nl.

Mats

Hallo allemaal! Mijn naam is Mats. Ik ben een lieve, zwarte kater. Een senior, wel te verstaan. Ik ben woon hier nu al een tijdje vanwege mijn suikerziekte. Ondanks dat ik het hier ontzettend gezellig vind, ben ik nog altijd op zoek naar een gouden mandje. Laat u zeker niet afschrikken door mijn leeftijd, ik ben nog zo kwiek als een jonge kitten! Het enige probleem is dat ik een diabetes patiënt ben en daarom alleen kan worden geplaatst bij mensen die ervaring hebben met insuline prikken. 2 keer daags, op vaste tijden zelfs! Als dit allemaal geen probleem is, ben ik misschien wel de kater voor u!

Ik ben een hele lieve, knuffelige, eigenwijze kater. Ik mag graag op schoot liggen en geaaid worden, maar niet te ruw, want ik heb nog wel eisen. Wordt uw huisje mijn gouden mandje?

De laatste updates

Volg onze facebookpagina om up-to-date te blijven met al onze nieuwe adoptiekatjes, ontwikkelingen en informatie.