De Jochemstichting

Donaties

De jochemstichting is afhankelijk van donaties. Wij krijgen geen subsidies en zijn dus afhankelijk van donaties. De stichting bestaat uit allemaal vrijwilligers die in hun vrije tijd helpen de dieren een tweede kans te geven. Dankbaar werk is het! Doordat de stichting geen geld vraagt voor de adoptie van een kat of ander dier zijn er geen inkomsten wat betreft de stichting. Verdienen aan de stichting willen wij zeker niet maar we willen de stichting wel op de voet houden. Wekelijks gaan er kilo's met voer/ kattenbak grint/ snoepjes en medicatie door. Helaas kost dit ook erg veel geld en hebben wij hierbij uw hulp nodig. Elke donaties is dus welkom en of het nu om geld of voer gaat. Alle bijdragen helpen. U kunt een donatie overmaken op NL26INGB0004308292.

En zoals eerder aangegeven alle bijdragen helpen! Ook de (kleine) beetjes. Mocht u niet zeker zijn over iets, wat betreft een donatie, kunt u altijd contact opnemen met 0591-551595. Dan even vragen naar Miranda of Sharina.

Hieronder wat donaties van de afgelopen jaren.